De laatste, - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van freekverhoof - WaarBenJij.nu De laatste, - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van freekverhoof - WaarBenJij.nu

De laatste,

Door: Freek

29 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Zoooo, dat was het dan allemaal weer...

Wat jullie nu lezen zal met aan grote zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (om maar wat cliche's uit de kast te trekken :p) het laatste bericht van mij zijn vanaf het ongelofelijk mooie, stoere, vette, relaxte, chilste, gezellige, warme maar vooral ontzettend leuke Curacao.

Ik denk dat ik voor iedereen spreek (of heet dit schrijf) dat de tijd echt is omgevlogen, ik weet nog goed dat ik hier 18 weken geleden landde, helemaal alleen, klaar om met frisse moed aan de stage te beginnen. Inmiddels zijn er dus 18 weken voorbij, veel vrienden (en een vriendin) gemaakt en heb ik een ontzettend leuke tijd gehad! En dat ook deels dankzij jullie ;). De reacties, steun, de interesse en de mailtjes hebben mij er doorheen gesleept in tijden dat het even wat moeilijker was en zorgden ervoor dat ik nog een beetje op de hoogte bleef over wat er op 8.252 (grove schatting) kilometer van hier allemaal gebeurde :p.

Allemaal hartelijk dank!!!

Ik ga nu genieten van mijn laatste avondje en ochtend. Straks met zijn allen nog uit eten en dan mijn koffer inpakken (nu al ontzettend veel zin in :s) en dan maar eens voor de laatste keer gaan slapen in mijn veel te warme studio (check bij bezoek :p). Morgenochtend wordt er nog even geontbijt (of zoiets) en dan misschien nog wat geluncht voordat ik samen met Joris wordt uitgezwaaid op Hato. KLM MD-11 luisterend naar de naam ?? (hoe kan ik dat nu al weten :p) zal ons om 17.40 mee de lucht in voeren en ons uiteindelijk op donderdag rond 8:30 Nederlandse tijd op Schiphol aan de grond zetten.

Nogmaals hartelijk dank aan iedereen, bedankt voor de zorgen, de mailtjes en de steun. Lieve mensen, tot snel!!!

Voor de laatste maal, ayo vanaf de Antillen! Freek.

• 30 Mei 2007 - 07:31

Liesbeth:

Een goede vlucht.
    En 'n zeer welkom thuis.
    Wij zijn erg benieuwd naar jou belevenissen.
    En tot gauw
    Veel liefs Taaaaante liesje

• 30 Mei 2007 - 17:10

Mieke :

Hoi Freek

Wij vonden het kei gezellig om wat van je te horen.Jij bedankt voor het leuke verslag en we spreken je nog
    O Sjef en T Mieke

• 30 Mei 2007 - 17:36

Ine:

Ha die Freek, tjee joh, het zit erop! Heb je genoeg zakdoeken voor de vochtige ogen bij het afscheid, dragers voor de koffers (met souvenirs voor de hele familie)zodat je je handen vrij hebt om te zwaaien en alle andere hulpmiddelen binnen handbereik om het afscheidsleed een beetje te verzachten?
    Ik hoop dat er hier op schiphol hele drommen vrienden, familie en ander gespuis staat om je te verwelkomen cq in de armen te sluiten!
    Let op de vlaggen, bloemen en het bordje "WELKOM THUIS", want als je dat voorbij loopt moet je er maar zien te komen!
    Ik wens je een goede vlucht en een warm (nou ja, voor hollandse maatstaven)welkom.
    groetjes, INE

• 20 Maart 2010 - 13:57

Vriendinnetje ;):

Hehe, wanneer ga je nou eens schrijven over Londen? We zijn allemaal aan het wachten op spannende verhalen!

xx