Goede voornemens.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van freekverhoof - WaarBenJij.nu Goede voornemens.... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van freekverhoof - WaarBenJij.nu

Goede voornemens....

Door: Freek

05 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Goede voornemens... die zijn er natuurlijk om gebroken te worden! Goed, had dus wel gezegd dat ik de waarbenjij.nu site regelmatig zou updaten maar daar is het tot nu toe niet helemaal echt van gekomen ;).

Maargoed, nu dan toch weer eens wat nieuws uit het nog altijd warme Curacao. Alles is hier ok, heb mijn eerste volle stageweek achter de rug en vandaag dus begonnen met de tweede. Stageplek is heel erg leuk, goede begeleiding! Heb mijn eigen kantoortje, voorzien van eigen pc en eigen aircoding, super relaxed!

Voor de rest zit ik hier een beetje in het zware leven van elke avond wel ergens heen om biertjes te drinken. Heb geloof ik inmiddels wel een persoonlijk recordje staan van meeste bierconsumptie over evenzoveel dagen. Nouja, het hoort er allemaal een beetje bij natuurlijk ;).

Over het koken (want ik weet dat jullie daar benieuwd naar zijn natuurlijk :P); eigenlijk gaat dat best lekker! (nu niet vreemd opkijken ajb ;)). Heb zelf al twee-enhalf keer gekookt, en zo zelfs al spaghetti gemaakt (sorry Pap, je krijgt concurrentie) ook al een keertje aardappels met boontjes gemaakt. Ohja, nog een keer Unox soep warmgemaakt! Als culinaire chef een lachertje, maar wel lekker natuurlijk ;).

Dan nog even mijn persoonlijke excuses voor Tante Liesbed. Afgelopen week hebben we een klein weddenschapje gehad... 't is er allemaal af dat haar. Nouja, bijna helemaal dan ;). Iemand had de tondeuze mee en gewed dat als 1 iemand zou gaan we met z'n 5'en zouden gaan. Nu dus gemmilimeterd ;). Overigens wel heerlijk koel hiero.

Maar ik moet er weer vandoor, 't is hier alweer bijna half vijf dus ik moet zo mijn oude gare bus naar het busstation halen. Hopelijk is de pontjesbrug open, kan ik even lekker uitwaaien op de ferry. Ff duimen dus! Nouja, tot spreeks/ziens/bels/mails dan maar weer!

Hou jullie op de hoogte (goed voornemen he ;)).

Groetjes Freek!

• 06 Februari 2007 - 13:04

Liesje:

geen commentaar

• 06 Februari 2007 - 17:29

Ad.verhoof:

leuk Freek om weer iets over je te lezen.Jij stelt het wel,heb ik zo de indruk.Het gao oe goed en tot mails mar wir

• 06 Februari 2007 - 18:03

Overbeekjes:

Freek niet getreurd, over 4 maandjes heb je je krullen weer terug. Fijn dat het zo goed gaat.
    Groetjes van ons.

• 06 Februari 2007 - 18:59

Gerda:

Leuk Freek, gaan we regelmatig lezen!

• 06 Februari 2007 - 20:53

Minie:

Freek, leuk om iets van je te horen. Een nieuw land, een nieuwe look en een kok inwording. We hopen nog meer van je te horen

• 06 Februari 2007 - 21:30

Hélène:

Freek blij te horen dat het goed met je gaat,hou ons op de hoogte.

Groetjes Hélène en Toon

• 07 Februari 2007 - 10:42

Thomas Te Lintel:

Hey Freek,

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto van Freek zonder haar:p Maar goed het is wel lekker daarzo. beetje werken, beetje relaxen alles op zn tijd. Ik zo zou willen ruilen hr.

Ben benieuwd naar je volgende verhaal en natuurlijk de bijbehorende fotoos haha

Gr. Thomas

• 08 Februari 2007 - 12:36

Frank Thomassen:

Hee Freek!

Lekker warmpjes daar?! Wij zitten hier nu in de sneeuw, ook best leuk hoor. Niet teveel drinken daar he, denk aan je stage. Ben benieuwd naar foto's, laterzzz!

• 08 Februari 2007 - 12:36

TRAFFzkr:

Freek alles goed daar? Lekker genieten gebloazen natuurlijk! HE MAAR ZET EENS WAT FOTO'S OP DE SITE! Helemaal nu met die korte coup!

Grtz en succes met je stage!

• 08 Februari 2007 - 12:38

ICT:

Hey freekie, kan je trouwens de foto's van Provit doorsturen? Iedereen zit er op te wachten!!
    De balle en sccs met de stage! BIERR!

• 15 Februari 2007 - 18:49

Mieke :

Hoi Freek
    Fijn dat het goed gaat daar en leuk om via deze site de belevenissen te bekijken. Niet ongezellig daar. Wat je kook kunst betreft jij komt er wel.